دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تجزیه و تحلیل اینستاگرام

هرچه شبکه های رسانه های اجتماعی بیشتر فرصت های جمع آوری خود را افزایش می دهند. رسانه های اجتماعی وقتی صحبت از آگاهی از برند می شود ،

معدن طلای فرصت ها است. امروزه مارک ها همه رسانه های اجتماعی گرا هستند زیرا می دانند چه فایده ای دارد. فرقی نمی کند که یک شرکت کوچک داشته باشید یا یک شرکت چند میلیارد دلاری. برخی از شرکت های خارج از کشور هستند که تجارت خود را تنها با رسانه های اجتماعی گسترش داده اند. آنها فروش خود را افزایش داده ، با زمان مواجهه بیشتری داشتند و شرکت خود را در این فرآیند رشد دادند. در این پست به طور خاص با اینستاگرام آشنا می شویم. آیا تا به حال از برداشت های اینستاگرام شنیده اید؟ اگر می خواهید درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ادامه این مطلب را بخوانید. اما اگر اینستاگرام را دوست ندارید و می خواهید گزارشات توییتر خود را شروع کنید ، روی دکمه زیر کلیک کنید: یک گزارش رایگان توییتر ایجاد کنید این رسانه اجتماعی چقدر قدرتمند است و به همین دلیل باید در مورد استفاده از آن فکر کنید. اکنون یکی از معروف ترین شبکه های رسانه های اجتماعی اینستاگرام است. می توانیم ببینیم که امروزه اینستاگرام به آرامی در حال رشد است و ویژگی های بی نظیری را تا سال اضافه می کند. بنابراین ، بسیاری از مشاغل توجه خود را از فیس بوک و توییتر فقط به اینستاگرام منتقل کردند. اگر شما یکی از این مشاغل هستید ، در آن جا قرار دارید. با استفاده از این راهنما ، می توانید درک کنید که اینستاگرام چیست و چگونه می توانید آن را به نفع خود آنالیز کنید.

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که در سال 2010 ساخته شد که دارای عکس و فیلم بود. این اولین بار فقط در iOS موجود بود اما سپس در سال 2012 برای اندروید نیز در دسترس قرار گرفت و در همان سال توسط فیس بوک خریداری شد. اینستاگرام به شما امکان می دهد افراد را دنبال کنید ، به دنبال آنها ، ارسال عکس ، مانند تصاویر افراد دیگر و فید خبری خود را داشته باشید. فید شما در اینستاگرام آخرین پست های لیست زیر و همچنین داستان های آنها را به شما نشان می دهد.

ویژگی های اینستاگرام 

اینستاگرام از ویژگی های بسیاری برخوردار است که عبارتند از: ویرایش تصویر فیلترها Hashtags Mentions پیام خصوصی خصوصی برچسب زدن مکان ویرایش فیلم داستانهای زنده ویدیوهای زنده برچسب زدن کاربر پروفایل های عمومی / خصوصی شناسه تأیید شده برای افراد مشهور چگونه اینستاگرام کار می کند؟ برای شروع استفاده از آن ، ابتدا باید ثبت نام کنید. می توانید با استفاده از حساب Facebook خود ثبت نام کنید یا با استفاده از آدرس ایمیل و غیره ثبت نام کنید. قبل از ثبت نام ، باید برنامه ای را که برای Android و iOS در دسترس است بارگیری کنید. همچنین برای صاحبان دسک تاپ برنامه ای برای ویندوز 10 یا پورتال دسک تاپ وجود دارد ، اما کاملاً محدود است. شما نمی توانید هیچ عکس یا فیلم از آن بارگذاری کنید ، فقط می توانید از طریق فید خود بروید ، چیزها را جستجو کنید و موارد دیگر.

“تجزیه و تحلیل اینستاگرام” چیست؟

دو نوع پروفایل در اینستاگرام وجود دارد ، یکی از مشاغل و شخصی. اگر پس از آن حساب کاربری دارید ، بدیهی است که به یک تجارت نیاز دارید زیرا این ویژگی دارای ویژگی های بیشتری است که می توانید قفل آن را باز کنید. یکی از این ویژگیها insights اینستاگرام است (همچنین به آنالیز اینستاگرام نیز گفته می شود). این یک ابزار تحلیلی است که داده ها و اطلاعات مربوط به حساب کاربری شما را در اختیار شما قرار می دهد. این امکان را به شما می دهد تا دریابید که چه تعداد برداشت ، میزان دستیابی ، آمار جمعیتی پیروان خود و موارد دیگر دارید.

نحوه دسترسی به بینش های اینستاگرام

درست مانند آنچه قبلاً گفته شد ، برای دسترسی به اینستاگرام Insights ، ابتدا باید حساب شخصی خود را به یک حساب تجاری تغییر دهید. انجام این کار به شما امکان می دهد به انواع داده دسترسی پیدا کنید. سه مکان مختلف در اینستاگرام وجود دارد که می توانید به داده های خود دسترسی پیدا کنید. کاربران می توانند با کلیک کردن بر روی بینش های مشاهده شده در انتهای پست ، به داده ها و تصاویر شما دسترسی پیدا کنند. با جابجایی و بررسی چند نفر از داستان شما ، به بینشهای داستان خود دسترسی پیدا کنید. یک کاربر حتی می تواند ببیند که چند نفر آن را ارسال کرده اند ، چند نفر بعد از آن سوار شدند ، چند نفر داستان خود را از هشتگ پیدا کردند و چند نفر بعد از دیدن داستان خود از پروفایل وی بازدید کردند. و کاربران همچنین می توانند از صفحه حساب خود به بینش خود دسترسی پیدا کنند. با کلیک روی سمت راست بالای حساب خود؛ به آنها گزینه های مختلفی داده می شود ، از جمله آمارهایی که دارای نماد نمودار است. کاربران در هر زمان به تجزیه و تحلیلهای خود هدایت می شوند و در آنجا انواع داده ها را پیدا می کنند. می توانید دریابید که چه تعداد نفر حساب شما را بررسی کردند و تعداد بازدید شما در هفته گذشته را مشاهده کردید. همچنین می توانید دریابید که در هفته گذشته تعداد دنبال کننده های شما چقدر بوده و تعداد افراد از شما پیروی کرده اند. Instagram Insights به شما امکان می دهد تعداد برداشتهای اینستاگرام ، دسترسی ، کلیک وب سایت و کلیک های CTA از 7 روز گذشته را دریابید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا دریابید که در هفته گذشته تعداد پست های شما در مجموع و تعداد تعداد آنها اضافه شده است.

چگونه می توان به تجزیه و تحلیل اینستاگرام اقدام کرد

اکنون که می دانید چه اطلاعات اینستاگرام چیست وقت آن است که یاد بگیرید چگونه از آنها استفاده کنید. به بخش Insights Instagram خود بروید و تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که روی بخش مخاطبان واقع در سمت راست کلیک کنید. اگر روی آن کلیک کنید ، خلاصه ای از مشخصات جمعیت مخاطبان خود را دریافت خواهید کرد. ابتدا می آموزید که بیشتر مخاطبان شما در کشور و شهر مستقر هستند ، سپس این موارد را خواهید فهمید
 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *